Primăvară într-un colet| Books Express

Știți vorba aia care spune că socoteala de acasă nu se potrivește cu aia din târg? Mda, cam așa și cu planurile mele bloger-istice. Anul ăsta e plin de neprevăzut, fiind și ultimul de facultate și adeseori trebuie să îmi schimb programul în ultimul moment. De aceea și pauzele mai lungi, daaar nu e bai, am timp să recuperez și am și material.

Revenind la subiectul de azi. Vineri m-am întors de la Oradea, și acasă mă aștepta un frumos colet de la Books Express. Și poate știți că nu ratez nicio ocazie să vorbesc despre formidabilul Books Express pe care îl super iubesc… Inițial am vrut să fac un unboxing pe Instastories, dar telefonul m-a cam sabotat și m-am hotărât să scriu un articol. Era prea special coletul să rămână „neîmpărtășit”.

IMG_0020

IMG_0021

IMG_0022

Eu vă mulțumesc foarte mult!

IMG_0023.JPG

   A fost primul meu colet primit de la fete, și înafară de faptul că avea să fie ambalat foarte frumos, nu știam nimic. Totul a fost o surpriză și tare m-am entuziasmat la vederea conținutului, care era într-o temă foarte primăvăratică. A compensat pentru vremea urâtă din ultimele zile.

Prea multe nu am să vă descriu, pozele vorbesc de la sine. Cartea se ascundea după un ambalaj cu fluturi, unul chiar în relief, și hârtia veselă mi-a amintit de pagina unui ziar vechi, scris elegant. Alături, un plic cu o ștampila foarte simpatică marca Books Express și o mămăruță care mă încuraja să cred că e primăvară, în ciuda ninsorii de afară. Și pus cu grijă pe plic, un semn de carte, de parcă cineva ar fi știut că acum câteva zile m-am plans că nu am destule.

IMG_0025

IMG_0024

IMG_0026

În interiorul plicului mă aștepta o scrisoare de mână, două stickere și un plic cu ceai Julius Mein.

IMG_0035

Apreciez foarte mult detaliile și lucrurile care pot părea mici, un plic cu ceai delicios, două stickere foarte originale, un text scris de mână, și e evident pentru mine că fetele acordă mare atenție pentru astfel de lucruri.

IMG_0027

Ceaiul plănuiam să îl savurez în timp ce scriu articolul ăsta, dar m-am răzgândit și am să mă bucur de el când voi scrie recenzia cărții pe care am primit-o.

IMG_0033

Iar în ceea ce privește buburuza, nu puteam să o las pe plic, ascunsă într-un sertar, așa că acum îmi înfrumusețează bibliotecă, bucurându-se de compania inimioarei ăsteia care înfățișează cumva iubirea mea pentru blănoase.

IMG_0028

Tare mult îmi plac stickerele lor. Mi-am decorat ambele laptop-uri cu ele, unul dintre ele avea deja stickerul „Smart girl inside” din cadoul pe care l-am primit de la Irina, dar m-am bucurat să îl primesc încă o dată și să îmi pot înfrumuseța și al doilea laptop. Stickerul „Rebel girl inside” cred că e nou și e în temă cu o carte foarte aspectoasă și cochetă pe care o puteți găsi pe site-ul fetelor.

IMG_0032

Săracul meu laptop tot face ruta Oradea-Cluj și e tare folosit. Dar stickerele astea fac orice să pară mai drăguț.

IMG_0034

Cea mai mare surpriză am avut-o când am întors cartea și am descoperit minunăția asta. Dacă mă urmăriți pe Instagram și ați văzut când am făcut unboxing-ul cu premiul câștigat la giveaway-ul organizat de Irina de la Coffentropy, despre care am să povestec în maxim 2 articole, ați văzut că am primit de la ea o carte poștala marca Urban Tale, și anume opera de arta a Irinei. Și tot acolo ziceam despre cartea asta poștală, care din elemente chimice formează propoziția „Te iubesc” și care îmi place foarte mult. Sunt profund impresionată de faptul că Ana a fost atât de atentă la ceea ce am spus. Cred că numai la asta nu mă așteptam. Mulțumesc mult, Ana!

IMG_0030

IMG_0031

Mă bucur să fiu posesoarea frumoaselor ăstea și intenționez să înmulțesc colecția pentru că îmi plac tare mult. Tot ce vă spun momentan despre Irina, Coffentropy și Urban Tale, este că puteți găsi aceste minunății în Cluj la Bookstory. Restul rămâne de povestit pentru articolul cu și despre dânsele.

IMG_0038

Și elementul principal l-am lăsat la final, și anume cartea. Mi-a fost milă să stric așa frumusețe de ambalaj, dar trebuia să știu ce e înăuntru.

IMG_0029

Ta-daaa! Culmea ironiei e că intenționam să o cumpăr cu o zi înainte, dar nu am mai apucat să ajung la librărie. Hmm, cred ca citesc și gânduri fetele! O aveam de ceva timp pe TBR pe vegetariană și mi-a tot făcut cu ochiul.

IMG_0036

Și ceea ce m-a încântat cel mai mult a fost coperta. Este absolut genială! Nu am mai văzut-o pe nicăieri. Also, varianta asta de traducere din coreeană în engleză a câștigat premiul „The Man Booker International” în 2016.

IMG_0037

Desigur, nu m-am putut abține și am început-o, cu toate că citesc în paralel alte două cărți. Petrec mult timp și doar admirând-o, trebuie să recunosc.

Și deși nu am apucat să citesc prea mult din ea, deja îmi place foarte mult și o savurez ori de câte ori iau o pauză. Abia aștept să îi fac și o recenzie și să povestesc mai în detaliu despre ea.

Mulțumesc din suflet fetelor de la Books Express! Vă recomand cu drag să apelați la serviciile lor, vă aduc orice carte din lume, împachetată în cel mai frumos mod. Vă asigur că va fi o plăcere să descoperiți micile surprize de care veți avea parte. Iar dacă pe site nu găsiți cartea, există o secțiune cu un formular pe care îl puteți completa și în cel mai scurt timp veți fi contactați și cartea mult dorită va ajunge în mâinile voastre.

Data viitoare, foarte curând adică, pentru că e vacanță în sfârșit, revin cu o recenzie.

To many more…

finish

4 thoughts on “Primăvară într-un colet| Books Express

  1. Frumos unboxing! 💚 Fetele de la Books Express sunt tare deosebite! Spor la citit si abia astept sa vad cu ce parere ramai. Eu am citit Vegetariana, varianata tradusa in limba romana, si sincer, merita chiar recitita. E cu totul si cu totul speciala, plus ca te scoate foarte mult din zona de comfort. ✌😚

    Liked by 1 person

    • Mulțumesc frumos! 💚 Da, fetele sunt într-adevăr minunate! Momentan tare m-a captivat și tot caut scuze să mă opresc din ce fac și să citesc 😂 Am să revin foarte curând cu recenzia 😚😊

      Liked by 1 person

Leave a Reply

